ISOGRAPH este proiectul unui mic birou de arhitectura si design, intermediarul perfect intre clientul pragmatic si complexitatea serviciilor din domeniul proiectarii. Cosmin-Silviu Ghioanca - arhitect cu drept de semnatura - cauta sa transmita prin fiecare proiect decenta, confort si echilibru, iar rezultatul dorit pentru fiecare investiție este intotdeauna raportul ideal intre calitate si pret. Cunostintele dobandite in anii de studiu si dezvoltarea profesionala continua, ne permit angajarea in proiectarea oricarei functiuni, iar experienta acumulata in toti anii de practica recomanda ISOGRAPH mai ales programelor: rezidential, cultural, educational si comercial.
Programul rezidential este, de departe, cel mai complex dintre toate cele studiate, iar un arhitect cu experienta cunoaste acest aspect si trateaza cu respect fiecare proiect in parte. Spre deosebire de orice alt tip de functiune, locuinta unifamiliala permite studierea indeaproape a beneficiarului, realizarea unui profil psihologic corelat cu stilul de viata si a unui scenariu detaliat pentru utilizarea spatiului. Locuintele unifamiliale se urmaresc a fi spatii personale care satisfac necesitatea utilizatorilor pentru care sunt proiectate. Stilul arhitectural, amenajarile interioare si exterioare, volumul, textura si cularea sunt variabilele definitorii ale fiecarei solutii. Recomandarile noastre in aceasta privinta sunt: spatiul deschis, luminat si calduros; coagularea si unificarea spatiilor zonei de zi si separarea clara de zona de noapte, realizarea unei legaturi puternice intre spatii interior-exterior, respingerea spatiului intunecat si neventilat, diminuarea numarului de muchii, colturi si mai ales a spatiului de trecere; adoptarea mobilierului incastrat si incorporat, simplu, drept si minimalist pentru obtinerea unui spatiu aerisit, deschis si relaxant; folosirea texturilor si a culorilor doar in accente, abuzul fata de elemente, materiale, texturi si culori locale.
0
 Advanced issue found
 
In opinia noastra proiectele comerciale trebuie sa scoata in evidenta de fiecare data produsul si nu vitrina; deoarece, spunem noi, pentru manechin este importanta postura si nu chipul. Atitudinea unui brand este data de produsul vandut, iar stilul adoptat trebuie sa reflecte intocmai aceasta atitudine.
In conceperea spatiului educational sau cultural cele mai importante aspecte trebuie sa le constituie iluminatul si acustica. Ambele sunt spatii publice destinate unor procese tip, implicand emitor si receptor, iar comunicarea se efectueaza prin audio-vizual.
Copyright © 2019-2020 ISOGRAPH, Toate drepturile rezervate.
Numar de vizite: 5532
This website may use Cookies
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.

OK, I understand or More Info
Help & Support
Cookies Information
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.
OK, I understand