termeni legali

Termeni si Conditii de utilizare

Acest site este detinut si operat de catre S.C. ISOGRAPH S.R.L.
Prin orice comanda efectuata pe acest site se considera ca ati citit si ati fost de acord cu acest Termeni si Conditii de utilizare.

I. DEFINITII
Art. 1. Acest document contine "Termenii si Conditiile" de utilizare a serviciilor oferite de ISOGRAPH SRL, prin intermediul acestui site www.isograph.ro. Pentru a ne asigura ca sistemele noastre functioneaza in parametri normali, trebuie sa stabilim si sa aplicam anumite reguli. Aceste reguli sunt aici pentru a ne proteja clientii, inclusiv pe dumneavoastra!
Art. 2 Termenii prezentati mai jos au valoare de contract si sunt reglementati de prevederile urmatoarelor acte normative: OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta; Legea Nr. 365/2002 privind comertul electronic.

II. OBIECTUL CONTRACTULUI
Art. 1 S.C. ISOGRAPH S.R.L., denumita in continuare "Furnizor" sau "ISOGRAPH", este de acord sa furnizeze servicii de consultanta tehnica specializata, asistenta tehnica specializata, servicii de prioectare (complete sau partiale), servicii de devize (antemasuratori, liste de cantitati si estimari de costuri) pe care Clientul (denumit si Beneficiar) le comanda prin site-ul www.isograph.ro. Acest document reprezinta un acord intre furnizor si clientii sai. Toti clientii si utilizatorii serviciilor fac subiectul acestor Termeni si Conditii astfel incat utilizarea serviciilor ISOGRAPH presupune acceptarea si conformarea la acesti Termeni si Conditii de Utilizare. Furnizorul impreuna cu Clientul reprezinta partile fiecarui contract sau intelegeri.
Art. 2 Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica, schimba, inlatura sau adauga termeni si conditii acestor termeni, incluzand, dar nelimitandu-se la acestea: termeni, amenzi/taxe aplicabile, politici de functionare, utilizare/comportament al clientilor in raport cu imaginea, angajatii ISOGRAPH. Furnizorul poate beneficia de acest drept fara notificari sau instiintari prealabile. Indiferent de comunicarile/instiintarile anterioare, utilizarea continua a serviciilor reprezinta acordul de catre client asupra acestor modificari. Verificarea periodica a modificarilor si schimbarilor intervenite in prezentul document, precum si corectitudinea datelor furnizate de catre client sunt in intregime responsabiliatea clientului.

III. COMANDA, PLATI SI FACTURARE
Art. 1 Pentru orice comanda care se va face online pe pagina web ISOGRAPH (https://www.isograph.ro), clientul are obligatia sa introduca in formular date complete, corecte si conforme cu realitatea. Pentru contractarea anumitor servicii sau pachete de servicii furnizorul are dreptul de a solicita clientului copi ale unor acte personale, acte de proprietate, contracte, dovezi sau alte tipuri de acte. Transmiterea acestora se va realiza in conformitate cu intelegerea intre parti, fara a fi necesara o dovada a acestei intelegeri. Furnizorul nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete. Pentru asigurarea sigurantei si integritatii actelor si informatiilor transmise intre parti, recomandam prezentarea la sediul social al societatii si inmanarea acestora direct unui angajat al societatii. Furnizorul nu poate fi tras la raspundere pentru pierderea, deteriorarea actelor sau informatiilor prin transferul acestora intre parti prin cai de comunicare electronica, servicii postale si curierat, transmiterea prin terte-parti. Dupa solicitarea serviciilor de catre client, furnizorul se angajeaza sa raspunda in cel mai scurt timp acestei solicitari in functie de tipul serviciilor solicitate.
Art. 1.1 Pentru solicitari de servicii tip proiectare de specialitate furnizorul va solicita clientului o serie de informatii, acte necesare stabilirii cadrului real de proiectare. Dupa stabilirea acestui cadru furnizorul va solicita un interviu clientului, bazat pe un chestionar tip prin care se doreste incadrarea necesitatilor clientului in cadrul real de proiectare. Acest proces si rezultatul sau se numesc, impreuna, Tema de Proiectare si reprezinta un serviciu tip prin realizarea caruia se pot stabili cerinte de proiectare, elemente stilistice, cromatice si volumetrice, dimensiuni, directii de dezvoltare, bugetul alocat investitiei, regim de utilizare, functionalitate, tehnologii aplicate si incorporate, particularitati de redactare, un sistem de colaborare, dar si multe alte aspecte - toate acestea fiind necesare realizarii unei oferte de proiectare. Oferta de proiectare se considera a fi valabila 30 de zile calendaristice de la emiterea acesteia. In urma acceptarii ofertei furnizorul se angajeaza sa transmita clientului, in cel mai scurt timp, un Contract de proiectare (datat, stampilat S.C. ISOGRAPH S.R.L. si semnat de adminiastratorul societatii), iar Tema de Proiectare + Oferta de proiectare reprezinta Anexa 1 + Anexa 2 la respectivul contract. Semnarea contractului de catre ambele parti se considera acordul comun al acestora asupra termenilor si conditiilor care il compun.
Art. 1.2 Pentru solicitari de servicii tip consultanta tehnica de specialitate, asistenta tehnica de specialitate, servicii de devize (antemasuratori, liste de cantitati si estimari de costuri) furnizorul va solicita clientului o serie de informatii, acte necesare stabilirii situatiei date. In urma unei analize furnizorul se angajeaza sa transmita clientului, in cel mai scurt timp, o Oferta de pret (datata, stampilata S.C. ISOGRAPH S.R.L. si semnata de administratorul societatii). Intrucat acest tip de servicii nu necesita realizarea unui contract, semnarea ofertei valabile de catre ambele parti se considera acordul comun al acestora asupra termenilor si conditiilor care il compun.
Art. 2 Dupa semnarea contractului/ ofertei se trimite in o factura proforma catre adresa de e-mail introdusa in formular. Factura proforma contine toate informatiile necesare efectuarii platii, dar nu are valoare fiscala.
Art. 3 Clientul este de acord sa achite o parte din contravaloarea serviciilor noastre in avans. Toate facturile proforme se vor trimite prin e-mail. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata (conform defalcarii prezentate in contract/ oferta), in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.
Art. 4 Dupa efectuarea platii si incasarea banilor se emite Factura Fiscala.
Art. 5 Facturile Fiscale sunt trimise exclusiv prin e-mail, in format PDF. Semnarea si stampilarea Facturilor Fiscale nu sunt obligatorii conform Art. 319 Cod Fiscal, alineatul 29 (https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/Cod_fiscal_norme_
2018.htm#A319).
Art. 6 Clientii beneficiaza de serviciile ISOGRAPH in maxim 24 ore de la confirmarea platii, de regula serviciile sunt activate automat, insa in functie de plata efectuata, eg. transfer bancar, poate sa dureze pana la 24 ore pana la verificarea platii.
Art. 7 Suspendarea - Ne rezervam dreptul de a suspenda orice contract/ oferta dupa trecerea a 5 zile de la data scadentei de plata a facturii proforme daca plata nu a fost efectuata. Orice prelungire a termenului de plata este la discretia noastra. Pentru realuarea serviciilor contractate clientul se obliga sa achite sumele considerate a fi restante. In vederea obtinerii unei asigurari de incasare a contravalorii serviciilor prestate ne rezervam dreptul de a modifica termenii si conditiile contractului/ ofertei in orice caz de intarzieri de plata. Astfel dupa achitarea de catre client a sumelor considerate a fi restante, furnizorul poate solicita printr-un act aditional urmatoarele tipuri de modificari: 1 - achitarea unei garantii financiare pana la finalizarea colaborarii; 2 - modificare termenelor de plata prevazute in contract la finalizarea fazelor de lucrari, in avansuri de plata la inceperea fazelor de lucrari; 3 - modificarea valorilor de penalizare pentru intarzierile de plata fata de cele prezentate in contract/ oferta. Actul aditional se va realiza numai dupa achitarea sumelor considerate a fi restante, iar reluarea serviciilor, respectiv continuarea colaborarii nu se va materializa fara acceptul noilor termeni si conditii (semnarea de catre client a actului aditional). Nu sunt considerate sume restante - avansurile de plata; In consecinta nu pot fi motivul modificarilor de termeni si conditii din contract/ oferta, insa pot reprezenta argumentul sistarii lucrarilor pana la achitarea acestora si suspendarea contractului/ ofertei la 30 de zile de la emiterea facturii proforme.
Art. 8 Stergerea datelor - Ne rezervam dreptul de a sterge definitiv toate datele de proiectare si proiectul in sine dupa trecerea a 30 zile calendaristice de la data scadenta a facturii proforma daca plata, nu a fost efectuata. Orice prelungire a acestor termeni este la discretia noastra. Intrucat datele de proiectare si proiectul in sine reprezinta intreaga munca depusa, stergerea acestora reprezinta implicit stergerea termenilor si conditiilor din contract/ oferta si incetarea prestarii de servicii sau a colaborarii. S.C. ISOGRAPH S.R.L. 

IV. GDPR
Art. 1 S.C. ISOGRAPH S.R.L. continua alinierea in vederea respectarii regulamentului general privind protectia datelor 2016/679. Regulamentul general privind protectia datelor (Ro: RGPD, En: GDPR) al UE 2016/679 va impune incepand cu data de 25.05.2018 un set unic de reguli la nivelul Uniunii Europene, fiind direct aplicabil (nu este necesara adoptarea unei legi locale) si abrogand implicit de la aceasta data, actul normativ local - Legea 677/2001.
Art. 2 In conditiile prevazute de legislatia in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoane vizate, beneficiati de urmatoarele drepturi: Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate si folosite datele tale Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre tine Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre tine Dreptul de a solicita stergerea datelor pe care le avem despre tine Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing catre tine Dreptul de a solicita trimiterea datelor tale personale catre tine sau catre un alt operator Dreptul de a depune o plangere, cu referire la folosirea datelor tale, catre organele abilitate
Art. 3 Responsabilitatile S.C. ISOGRAPH S.R.L.:
- a stoca in confidentialitate datele introduse pe servere
- a limita accesul doar la persoanele care lucreaza in mod direct cu servere (dezvoltatori si suport tehnic)
- a asigura instruirea persoanelor pentru masurile necesare de luat pentru protectia maxima a datelor
- a nu vinde sau transmite tertelor datele stocate in aplicatie sau in conturi de gazduire
- a lua masuri proactive pentru a proteja datele stocate
- a raporta orice bresa de date catre clienti si autoritat.
0
 Advanced issues found
1
0
 Advanced issues found
1
Copyright © 2019-2023 ISOGRAPH, All rights reserved.
Numar de vizite: 67869
This website may use Cookies
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.

OK, I understand or More Info
Cookies Information
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.
OK, I understand